📦 Áruküldés: A reklamált árut küldje el futárszolgálattal ( PPL, DPD, Toptrans, Geis ), vagy hozza el személyesen a hybrálec-i fiókba - lásd az alábbi címet.
🚫 Nem javasoljuk: Ne küldjön árut a Cseh Postán keresztül - gyakran problémák adódhatnak a kézbesítéssel.
🧾 Kísérőlevél: Mindig mellékeljen a szállítmányhoz egy levelet, amelyben leírja a hibát és feltünteti az elérhetőségeit (telefonszám, e-mail cím). Egy mintaűrlap letölthető itt .
🛁 Jakuzzik: Mindig strapabíró dobozban , tisztítva és szárítva szállítsd/add át . Ellenkező esetben +350 CZK díjat számítunk fel az új dobozért, vagy személyesen kell átvennie. Ha nem szárítja meg a pezsgőfürdőt, fennáll a penészképződés veszélye a PVC burkolaton.
🧾 Bizonyíték: Csatolja a vásárlást igazoló számla másolatát a panaszhoz.
🔧 Garancia utáni javítások: Ha az áru már nem garanciális, kérjük, ezt jelezze a kísérőlevélben. Garancián túli javítást is vállalunk - az árról előre tájékoztatjuk Önt.
📍 Panaszbejelentési cím:
Goatle Kft.
Hybralec 14
58601 Hybrálec
🕒 Nyitvatartás: H–P, 9:00–16:00